Vypadat dobře. Cítit se skvěle. Být fit.

Buďte ve formě
na první pohled

Posílené svaly, vytvarovaná postava, lepší metabolismus, prevence a redukce celulitidy, snížení tělesného tuku.

Všichni chceme vypadat dobře, ale samotné diety bez dostatku pohybu pouze oslabují svaly a vazy a mohou dokonce přispět ke vzniku celulitidy.

Vyzkoušejte BodyBody trénink a sami na sobě uvidíte, o kolik účinnější je při tvarování vaší postavy!

Chcete skvěle vypadat?
Svaly jsou základ!

Víte, že vaše svaly dokážou samy spalovat kalorie? Je to vlastně obrácený jojo-efekt: čím víc svalů naberete, tím víc kalorií z potravy spotřebují na své fungování (i v klidovém stavu). Pro vás je tak o to snazší regulovat hmotnost a tvarovat postavu.

Proč jsou svaly při hubnutí důležité?

  • Spalují více energie než tuková tkáň – pomáhají vám hubnout.
  • Jsou těžší než tuk – proto při posilování neubýváte významně na váze.
  • Důležitější než nižší hmotnost je zlepšený tvar vaší postavy.

Dlouhodobě bez celulitidy?
Posilujte svaly!

Viděli jste někdy atletku, která by měla celulitidu? Pravděpodobně ne – protože právě posílené svaly a nízká hladina tuku jsou přirozeným nepřítelem celulitidy. Dobře trénované svaly více napínají pokožku a ta je tím pádem hladká a pružná.

Jak BodyBody přispívá k redukci celulitidy?

  • Elektrické stimuly pomáhají zpevnit vazivové tkáně.
  • Trénink redukuje tělesnou hmotnost a tuky.
  • Snadno udržíte optimální intenzitu a efektivitu tréninku.
  • Procvičujete současně všechny svalové skupiny.

Vaše postava
při BodyBody tréninku

Už během prvních 6 týdnů můžete zaznamenat první pozitivní změny.
A čím déle cvičíte, tím výraznější zlepšení přichází!

Během 6 týdnů

  • Váš poměr tělesného tuku se sníží až o 4 %.

Během 10 týdnů

  • Ženy dosahují zeštíhlení o 1,5 cm v pase a bocích.
  • Muži snižují obvod břicha o 2,3 cm, posilují svaly nohou, rukou a hrudi o 1–2 cm.

Během 13 týdnů

  • Můžete snížit hmotnost až o 3,5 kg.
  • Zredukujete poměr tělesného tuku až o 9 %.
  • Můžete zhubnout až o 6,5 cm v pase o 2 cm v horním obvodu paží.


Objednejte se na zkušební trénink

Sportovní a fyzická výkonnost

Podpora vytrvalostní přípravy, zlepšení dynamiky, podpora v rozvoji rychlosti, zpevnění hýžďových svalů, posílení břišního svalstva.

Skvělá fyzická kondice, se skládá ze tří složek:

  1. Síla
  2. Vytrvalost
  3. Rychlost

Komplexní posilovací trénink proto musí efektivně pracovat na všech třech. Problém je, že správně posílit už jednu složku vyžaduje při tradičním tréninku spoustu času.

Revoluční trénink BodyBody ale dokáže efektivně procvičit všechny složky během intenzivního 20minutového tréninku!

Síla
co bolí, to roste

Síla je základním faktorem, který určuje další odvozené schopnosti vašeho těla. Její úroveň je ovlivněna složením svalového vlákna, celkovým objemem svalové hmoty a svalovou koordinací.

Jak tělo zvyšuje svoji fyzickou sílu?

  1. Intenzivní posilování způsobuje mikrotraumata ve svalových vláknech.
  2. Při následné regeneraci tělo narušená svalová vlákna obnovuje.
  3. Nová vlákna jsou silnější, aby odolala dalšímu poškození při vysoké zátěži.

Dá se říct, že čím větší svalové trauma tréninkem dosáhnete, tím silnější svaly si tělo „vyrobí“. Je však nutné dodržovat optimální (střední až vysokou) intenzitu stimulace.

Právě trénink typu BodyBody je podle řady studií vysoce účinný při navozování této tzv. „svalové hypertrofie“.

Vytrvalost
odolejte zátěži déle

Síla bezprostředně ovlivňuje tzv. silovou vytrvalost neboli schopnost těla odolat svalové únavě při dlouhodobém zatížení. Od silové vytrvalosti se odvozuje také aerobní vytrvalost – lidově řečeno, jak moc se při cvičení zadýcháte.

Jak zvýšit silovou vytrvalost?

  1. Silovou vytrvalost výrazně ovlivňuje aktivita mitochondrií (motor vašich buněk).
  2. V mitochondriích se živiny mění na energii, kterou potřebujete pro své svaly.
  3. Vytrvalostní trénink stimuluje tělo k vyšší hustotě mitochondrií a vyšší kapilarizaci.

Vytrvalostní trénink vede nejen k efektivní výrobě energie, ale také k lepšímu přívodu kyslíku do svalů. Přesně tyto funkce aktivuje trénink BodyBody s nízkou frekvencí elektrické stimulace.

Výkon = síla + rychlost

V těle máme dva různé typy svalových vláken – rychlá a pomalá. Pro maximální výkon jsou kromě fyzické síly rozhodující právě rychlá svalová vlákna, která síle přidávají dynamiku. Vzhledem k nízké hustotě mitochondrií se rychlá vlákna dříve unaví.

Jak můžete tréninkem ovlivnit rychlost?

  1. Konvenční trénink pracuje jen s intenzitou zátěže, proto je jeho vliv na rychlost omezený.
  2. Účinný trénink rychlých svalových vláken vyžaduje přímou a cílenou stimulaci.
  3. Proto je BodyBody trénink zaměřen na rychlejší provedení svalové kontrakce.

Trénink BodyBody je založený na přirozeném pohybu a tak minimalizuje zátěž na pohybový aparát. Pro sportovce orientované na výkon (rychlost + síla) je rychlostní trénink typu BodyBody naprosto nezbytný.

Vaše kondice
při BodyBody tréninku

Podle studií je celostní trénink pomocí elektrické stimulace o 40 % účinnější než tradiční silový trénink s činkami – na rozdíl od něj totiž posiluje všechny tři složky fyzické kondice, včetně rychlosti.

Během 4 týdnů:

  • Zvýší se vaše celková kapacita výkonnosti.
  • Váš maximální výkon se zvýší až o 30 %.
  • Úroveň vaší maximální síly vzroste až o 17 %.

Během 12 týdnů:

  • Měřené hodnoty vytrvalostně silového tréninku vzrostou až o 108 %.


Objednejte se na zkušební trénink

Vitalita a zdravější tělo

Úleva a eliminace bolestí zad, zmírnění svalové dysbalance, rekonstrukce symetrie těla, lepší nálada a méně stresu, nezatěžuje klouby, šlachy a vazy.

Jak spolu souvisí stres a bolest zad nebo hlavy? Při zvýšeném stresu dochází k podráždění nervových zakončení, která pak zvyšují lokální napětí svalů a způsobují bolest.

Přirozený ochranný postoj těla sice snižuje úroveň bolesti, ale přináší další nápor na nervová zakončení, což může v důsledku vést až k nespavosti nebo depresím.

Trénink BodyBody vám pomůže tyto problémy pomocí lepší svalové kondice rychle překonat.

Silné tělo
si s obtížemi poradí samo

Elektrické impulsy tréninku BodyBody pomáhají efektivně stimulovat a posilovat i hluboké vnitřní svaly, které mají za úkol držet páteř ve správné pozici. Díky tomu můžete snadno upravit svalovou dysbalanci a obnovit symetrii svalového napětí.

Jak dokáže BodyBody vyřešit bolavá záda?

  • Posílení vnitřních svalů eliminuje nadbytečný nápor na obratle.
  • Cvičení ulevuje od bolestí již během tréninku.
  • Střídáním napětí a relaxace dosáhnou vnitřní svaly lepšího klidového napětí.
  • Zlepšená svalová koordinace může zmírňovat šlachové záněty.
  • Svalová hmota rozšiřuje meziobratlový prostor a umožňuje lepší vyživení plotének.

BodyBody trénink je navíc šetrný ke kloubům, šlachám i vazům a tak je ideální cestou k posílení vašeho těla i v případě problémů s pohybovým aparátem.

Vaše zdraví
při BodyBody tréninku

Studie prokázaly, že trénink typu BodyBody dokáže účinně ulevit od typických bolestí zad způsobených např. zvedáním břemen, sportem nebo dlouhodobým sezením už během 2-6 týdnů.

Během 2-4 týdnů

  • Snížení četnosti a doby trvání obtíží až o 80 %.

Během 2-6 týdnů

  • Bolest zad může po této době zcela vymizet.
  • Zkrácení doby trvání každodenních bolestí zad až o 30 %.


Objednejte se na zkušební trénink

Denisa Barešová
mistryně světa ve sportovním aerobiku

„Do BodyBody chodím často a ráda – samotné cvičení je skvělé a výsledky na sobě skutečně cítím, ale hlavně se tady o mě vždycky krásně starají. Je to vždycky moc příjemný zážitek.”

Denisa Barešová, mistryně světa ve sportovním aerobiku


  • mistryně světa ve sportovním aerobiku 2010
  • třikrát mistryně Evropy (2009, 2010, 2012)
  • čtyřikrát mistryně České republiky (2006, 2007, 2009, 2010)
  • sportovní instruktorka v ASC Dukla Praha


Zkušenosti dalších klientů